گردشگری

از همه چیز، از همه جا؛ گاهی فقط خودم

گردشگری

از همه چیز، از همه جا؛ گاهی فقط خودم

  • ۰
  • ۰

صنایع دستی، لباس، صندل و...  سوغات خوبی از سفر به پاتایااست. می‎توانید انواع مجسمه‎ها و وسایل تزئینی را نیز با خود بیاورید.

پاتایا

در حاشیه خلیج تایلند، شهر ساحلی پاتایا به دلیل زیبایی‎های طبیعی‎اش، شهرت و محبوبیت خوبی کسب کرده است. شهری شلوغ اما زنده و جذاب با ساحلی بسیار زیبا که یکی از ارکان گردشگری پاتایا همراه با تفریحات آبی‌است.

پاتایا

جالب است به شما بگویم  گذشته از این، می‌توان به مراکز خرید به‌روز و مجلل، بازارهای شناور و سنتی، معابد بودایی، پارک‎های آبی و موزه‎های هنری مختلفی در این شهر اشاره کرد.

دیدنی های شهر پاتایا

بازار شناور پاتایا | Pattaya Floating Market: یکی از جذاب‎ترین دیدنی‌های شهر محبوب پاتایا، بازار شناور آن است. بازارگردیِ بی‎نظیر که به ندرت در جای دیگری مشابهش را خواهید دید. در قایق های بازار بنشینید و گردشی آبی را شروع کنید.

پاتایا

پناهگاه حقیقت پاتایا | Sanctuary of Truth: یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پاتایا، پناهگاه حقیقت یا معبد وانگبوران است. بنایی دیدنی که از چوب ساخته شده و مجسمه‎هایی بودا و هندو را  به نمایش گذاشته است.

باغ گیاه شناسی استوایی نانگ نوچ | Nong Nooch Tropical Botanical Garden: یکی از زیباترین پارک‌های این شهر است. با مجموعه‌ای بی‌نظیر از گیاهان، انواع گل‎های اروپایی، فرانسوی، ارکیده‎های گوناگون، درختان نخل، کاکتوس های متنوع و…

پاتایا

پارک آبی رامایانا | Ramayana Water Park: این پارک در 40 کیلومتری جنوب پاتایااست، سومین پارک آبی برتر آسیا که به راحتی مجموعه‎های تفریحی کشورهایی مانند سنگاپور و مالزی را پشت سر گذاشته است. رامایانا، بزرگ‎ترین پارک آبی تایلند محسوب می‎شود.

پاتایا

هزینه های سفر به پاتایا

هزینه بلیت هواپیما متغیر بوده و به زمان سفر بستگی دارد. اما اگر عاشق سفر هستید، می‎توانید از سفرهای ترکیبی بهره ببرید. ابتدا تا تایلند را هوایی طی کنید و باقی راه – از مسیر بانکوک تا پاتایا – را  با استفاده از قطار، اتوبوس، مینی بوس، ماشین شخصی و تاکسی پشت سر بگذارید.

پاتایا

سوغات پاتایا

صنایع دستی، لباس، صندل و…  سوغات خوبی از سفر به پاتایااست. می‎توانید انواع مجسمه‎ها و وسایل تزئینی را نیز با خود بیاورید. حتی نمادهایی از سفر به شهر ساحلی هم گزینه‎هایی مناسب هستند.

پاتایا

همچنین بخوانید:

هتل صخره ای لاله کندوان، غارنشین‌های لاکچری

کلیسای کانتور ؛ مکان سرخ پرستش

گیلان ، رضوانشهر ، رایحه ای از تالش

آکواریوم اصفهان ، ماهی های پرنده در تونل ناژوان

  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • گلزار دی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی